Mindaugo 44, Vilnius

• Twitter Clean
  • Facebook Clean
  • Vimeo Clean

Šiandien ir ryt žada dideles bangas. Todėl programoje vojažas po paplūdimius. North Shore garsėja galingomis bangomis. Kai bangavimas stiprus, daugelyje paplūdimių maudytis draudžiama. Na tiesa sakant, nelabai ir norisi... Tačiau gėrėtis vandenynu dabar pats metas.

Viskas prasideda nuo pusryčių. Galite šaipytis, bet man tai esminė dienos gaida. Vaisiais ir daržovėm vakar apsirūpinom Honolulu China Town Market. Mūsų laimikis atrodo štai taip:

Dalis daržovyčių jau atsidūrusios salotose. Cezario salotos su šviežiai keptomis krevetėmis arba tunu - tarp mano kelioninių receptų favoritų. Greita ir laaabai skanu.

Ingredientų sąrašas trumpas: krevetės šviežios kaip rasa, romaninės salotos traškios kaip pavasarinis ledas, prancūziškas batonas, parmezano sūris, Provanso žolelės, druska, juodieji pipirai, aliejus. Kelionėse perku jau pagamintą Cezario padažą - čia slypi pavojus, kartais jis gali būti nevalgomas. Bet šįkart viskas ok.

Salotas suplėšom, parmezaną padrožiam, krevetes prieš kepant pasūdom, papipirinam, paprovansinam ir užpilam šlakelį aliejaus. Neperkepkit!!! Iš batono padarom krutonus: mano tipsas - prieš skrudinimo pabaigą į keptuvę įmetu šiek tiek sviesto bei Provanso žolelių ir viską išmaišau. Padažiukas. Babam! Salotos ant stalo. Krevetes mėgstu patiekti atskirai.

Šiandien ketiname sukarti septynis kilometrus pėstute, tad svarbiausia nepamiršti vandens ir kremo nuo įdegio. Pradedame Pupukea ir traukiame paplūdimiu iki Banzai Pipe Line. Bangos milžiniškos, baugu net prisiartinti prie kranto linijos. Sūrūs purslai tvyro ore. Ne veltui Havajuose sakoma: niekada neatsuk nugaros vandenynui.

Klampojimas saulės kaitinamu paplūdimiu gerokai išvargino, tad nusprendžiame atgal grįžti ūksmingu keliuku. Štai ką randame pakeliui:

Pavargę, alkani, bet laimingi grįžtame į Haleiwą. Laimę kiek aptemdo žinia, kad mūsų mėgstamas tailandietiško maisto restoranėlis "Opal Thai Food" išsikraustė į Honolulu. Ką gi, nusprendėme išbandyti kitą tailandietišką restoraną. Išbandėme. Kadangi nieko pernelyg gero apie jį parašyti negaliu, tai nieko ir nerašysiu.  Ieškosime savo restorano Honolulu. Jis to tikrai vertas.

Šiai dienai aktyvumo gana, einame čilinti savo balkoniuke su vaizdu į vandenyna. Myliu Havajus.